Şirkətlər barədə rəy bildirərkən konkret hal göstərilməlidir. Yəni rəy sığorta hadisəsi və ya sığorta əldə etmə prosesinə və istənilən digər konkret məsələyə aid olmalıdır.
Verilmiş olan rəydə konkret hal göstərilmədiyi təqdirdə, insure.az portalı verilmiş balı dəyişdirmə hüququna malikdir.
Verilmiş rəy insure.az portal tərəfindən sığorta şirkəti ilə yoxlanıldıqdan və həqiqətə uyğun olduğu müəyyən edildikdən sonra statusu “təsdiqlənib” olaraq dəyişdirilir.
Verilmiş rəydə qeyd olunan problem sığorta şirkəti tərəfindən həll edildiyi təqdirdə status “həll edilib” olaraq dəyişdirilir.
Nalayiq ifadələr yer alan və təkrar yerləşdirilən rəylər dərhal portaldan silinir.
Digər bütün rəylər təsdiqini tapıb-tapmamasından asılı olmayaraq saytda saxlanılır, lakin təsdiqini tapmayan rəylər üzrə ballar reytinqdə hesablanmır.
Fevral ayının 22 sinde menim 99CC188 nömrəli avtomobilime Ata sığorta şirkətində sığortalanmış 10GD935 Mersedes e klass xəsarət yetirib. Hadisə saat 11 də olub, sığorta saat 3 də gəlib hadisə yerinə. Deməli 4 saat sığortanin gəlməyini gözləmisik yolda. İndi də hadisəni qiymətləndiriblər ki 80 azn ayıra bilərik.Bu nə deməkdir?Menim avtomobilimin xərci ən azından 250-300 azn təşkil edir.Niye belə süründürməçilik edirsiz?Sığorta vaxtı bitən kimi 50 azn cərimə gəlir bizə.Amma hadisə olanda ödəniş almaq olmur heç kimdən.Mene düzgün ödəniş edilməyən kimi hər yerdə şikayətimi bildirib , etirazimi edəcəyəm bu şirkətdən