Şirkətlər barədə rəy bildirərkən konkret hal göstərilməlidir. Yəni rəy sığorta hadisəsi və ya sığorta əldə etmə prosesinə və istənilən digər konkret məsələyə aid olmalıdır.
Verilmiş olan rəydə konkret hal göstərilmədiyi təqdirdə, insure.az portalı verilmiş balı dəyişdirmə hüququna malikdir.
Verilmiş rəy insure.az portal tərəfindən sığorta şirkəti ilə yoxlanıldıqdan və həqiqətə uyğun olduğu müəyyən edildikdən sonra statusu “təsdiqlənib” olaraq dəyişdirilir.
Verilmiş rəydə qeyd olunan problem sığorta şirkəti tərəfindən həll edildiyi təqdirdə status “həll edilib” olaraq dəyişdirilir.
Nalayiq ifadələr yer alan və təkrar yerləşdirilən rəylər dərhal portaldan silinir.
Digər bütün rəylər təsdiqini tapıb-tapmamasından asılı olmayaraq saytda saxlanılır, lakin təsdiqini tapmayan rəylər üzrə ballar reytinqdə hesablanmır.
11.09.2025 ci il tarixdr xadise toretmishem. mashinimin idareni ititerek ashirmisham. Dillerde qiymetlendirme olub ve qonderilib Pasha Sigortaya. Sigortada sisteme 10.10.2025ci il tarixed qeyde alinib ve qiymetlendirme olub lakin mene o barede hec bir xeberdarliq olmayib. Indiye kimi sms de qondermilller nedeki hec bir melumat vermiller. Xansi sebebinden ve ya maraqina qore edirler onu. “İcbari sığortalar haqqında” Qanunun 18.1-ci maddəsinə görə, sığortaçı 7 iş günü müddətində zərəri ödəməlidir;