Şirkətlər barədə rəy bildirərkən konkret hal göstərilməlidir. Yəni rəy sığorta hadisəsi və ya sığorta əldə etmə prosesinə və istənilən digər konkret məsələyə aid olmalıdır.
Verilmiş olan rəydə konkret hal göstərilmədiyi təqdirdə, insure.az portalı verilmiş balı dəyişdirmə hüququna malikdir.
Verilmiş rəy insure.az portal tərəfindən sığorta şirkəti ilə yoxlanıldıqdan və həqiqətə uyğun olduğu müəyyən edildikdən sonra statusu “təsdiqlənib” olaraq dəyişdirilir.
Verilmiş rəydə qeyd olunan problem sığorta şirkəti tərəfindən həll edildiyi təqdirdə status “həll edilib” olaraq dəyişdirilir.
Nalayiq ifadələr yer alan və təkrar yerləşdirilən rəylər dərhal portaldan silinir.
Digər bütün rəylər təsdiqini tapıb-tapmamasından asılı olmayaraq saytda saxlanılır, lakin təsdiqini tapmayan rəylər üzrə ballar reytinqdə hesablanmır.
Çox təsüf ki, artıq Paşa adından istifadə edən bir şirkət belə, artıq müştərisinə saymamazlıq və biganəlik nümayiş etdirməkdə iddialıların siyahısına əlavə olunur. Deməli, illərlə bu şirkətin hesabına CASCO sığortası üzrə ödəniş edən bir müştəri kimi, artıq 4 aydır ki, mənim 250 azn öncə səslənən ödənişimi, sonra isə 220 azn olan pulu ödəməkdə min cür bəhanə gətirib, ödəniş etmirlər. Hələ, ağılsızlıq edib, yeni müqavilə də imzaladım və ödəniş etdim. İndi o müqaviləmə xitam verirəm və digər şirkətin sığorta məhsulundan istifadə edəcəm. Məncə, "Agile" olmaqdan öncə ilk olaraq müştərinizin qayğısına qalsanız, sizin üçün də daha yaxşı olar.
ABDULLA ABDULLAYEVPAŞA Sığorta11:38 06.10.2022id : 448